نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات کتابخانه های عمومی از طریق مجمع نمایندگان قابل پیگیری است.

نظر افضلی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: مجمع نمایندگان  خراسان جنوبی می تواند مسائل و دغدغه های امور کتابخانه ها در استان را پیگیری کند. 

وی افزود: همانطور که تاکنون نیز آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی استان برای انعکاس مسائل این حوزه ها به مجمع نمایندگان اقدام کرده اند، اداره کل کتابخانه ها نیز می توانند در جلسه مشترک با مجمع نمایندگان، مشکلات این بخش فرهنگی را مطرح کند.

نظر افضلی گفت:این مشکلات از طریق نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی و آموزش مجلس قابل پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کتابخانه های عمومی در نهبندان و سربیشه قابل قبول است ،افزود: با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی ، مؤسسات خیریه بنیاد برکت و بنیاد علمی آموزشی قلم چی فضاهای کتابخانه ای این شهرستان ها و منابع آن ها توسعه یافته است.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان نهبندان شش کتابخانه و شهرستان سربیشه سه کتابخانه دارد و راه اندازی کتابخانه تخصصی به ویژه در زمینه آموزشی و تحصیلی پیگیری می شود.

انتهای پیام/غ

مشکلات کتابخانه های عمومی از طریق مجمع نمایندگان قابل پیگیری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.